Commissie AZ
maandag 25 november 2024
- Locatie
Thialf
- Voorzitter
- Wanda Ottens - Akkerman
- Toelichting
-
Oproep aan inwoners: vertel jouw mening over een onderwerp op de agenda in een video, mail, brief of op andere manier (max vijf minuten) en geef het uiterlijk 21 november door aan de griffie via griffie@heerenveen.nl of (0513) 617 700.
Iedereen is van harte welkom om de bijeenkomst bij te wonen. Het inspreken gebeurt centraal, via de voorzitter. Flyeren en handtekeningenacties doen we niet in de zaal.
Agendapunten
-
1Opening - 19:30
-
2Vaststellen agenda - 19:31
-
3
De gemeenteraad vergadert in 3 gedeelten over het voorgestelde raadsbesluit:
1. Op maandagavond 25 november 2024 om 19.30 uur is er een commissie Algemene Zaken (AZ) deel 1 waar inwoners en andere belanghebbenden kunnen inspreken over het raadsvoorstel.
Om deze vergadering goed te laten verlopen is het belangrijk dat insprekers zich uiterlijk 21 november aanmelden bij de griffie van de gemeente Heerenveen via griffie@heerenveen.nl / of [(0513) 617 700](https://tel:(0513) 617 700).
2. Op donderdagavond 9 januari 2025 is er een commissie Algemene Zaken (AZ) deel 2 waar de raads- en commissieleden met elkaar in gesprek gaan om hun mening te vormen.
Voorafgaand aan de bespreking in deze commissie hebben de raads- en commissieleden de belangen van de inwoners en belanghebbenden gehoord en gelezen zodat raads- en commissieleden deze kunnen betrekken in de meningsvorming.
3. Op donderdagavond 30 januari 2025 neemt de gemeenteraad een besluit in de raadsvergadering.
De raadsleden gaan in debat, waarna het besluit wordt genomen door de gemeenteraad.
Als bijlagen bij dit agendapunt zijn de inspraakreacties van inwoners en belanghebbenden toegevoegd die zich hebben aangemeld om in te spreken tijdens deze bijeenkomst.
-
4Sluiting - 22:32
-
5
De bijlagen onder agendapunt 5 worden niet inhoudelijk besproken tijdens de inspreekbijeenkomst op maandag 25 november.
Bijlagen